czwartek, 26 maja 2016

Reakcja BTS: Kiedy ich córeczka wchodzi na scenę podczas koncertu.

 Podczas gdy, nic nie wstawiamy to was spróbujemy udobruchać reakją.
Ta reakcja jest w całości nasza! Moon miała venę a ja poddałam temat(Yoona) 
Gify nie są nasze.

Jin:
Uśmiecha się szeroko i mówi wprost do mikrofonu:
  -     Yay, moja księżniczka! Czyż nie jest słodka!



Rap Mon:
  -     Kochanie, aż tak stęskniłaś się za tatusiem? Ale tu będzie trochę dla ciebie za głośno.
Bierze ją na ręce i oddaje w ręce mamy.



Suga:
Podbiega do córki  i nakłada jej na głowę swoją czapkę.
  -     SWAG od urodzenia, niedługo będziesz występować razem z tatą.


Jimin:
  -     Kochanie! Jak ty tu weszłaś. - podbiega do niej i łapie ją na ręce. - lepiej wracajmy do mamy, żeby się nie denerwowała, okey?




V:
Z kwadratowym uśmiechem łapie córeczkę i podnosi do góry.
  -     panie i panowie, przybyła gwiazda wieczoru!

J-hope:
Na widok córeczki starającej się ruszać w rytm muzyki, zaczyna się śmiać, a potem stara się naśladować jej ruchy.
  -     Haha, musisz nauczyć później tatę jak się tańczy!


Jungkook:
Wydaje się lekko wystraszony na widok córeczki, ale szybko się obok niej znajduję.
  -     Stąd widać jeszcze lepiej - zwraca się do niej z uśmiechem i sadza sobie na barana.






Mam nadzieje, że gify w miarę pasują. W końcu to mój pierwszy raz :D/Yoona


by, Yoona & Moon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz