sobota, 31 października 2015

Info....

Chciałabym abyście zaczęli pisać komentarze cześciej, więc nie raz już próbowałam dać wam do tego okazję.
Lecz teraz naprawde się martwię ponieważ otrzymałam od wiekszości z was znak niechęci. Wiem , że może nie chce wam sie pisac lecz dla mnie wasza opinia jest bardzo warzna. Chciałabym wiedzieć co sadzicie o moich pracach i może usłyszeć propozycje co chcielibyście zobaczyć na blogu.
Uwieżcie, kiedy widzi się każdy kolejny komentarz który jest (mam taką nadzieję) szczery to aż ciepło się na sercu robi. Wiem wtedy że moja praca nie poszła na marne i nie robie tego tylko i wyłacznie dla siebie.
Szczerze mówiąc to teraz właśnie miałam zaproponować wam nową zagatkową gre lecz tylko od was zależy czy blog pozostanie czynny.

/ Yoona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz